Beykoz Belediye Başkan Vekili Özlem Vural Gürzel, Beykoz’un uzun yıllardır çözüm bekleyen en önemli gündem maddelerinden biri olan orman kaynaklı mülkiyet sorunları ve Ek-16 konusunda kritik bir temas gerçekleştirdi.
Beykoz Belediye Başkan Vekili Özlem Vural Gürzel, Tarım ve Orman Bakanı İbrahim Yumaklı’yı ziyaret etti.
İstanbul’da gerçekleştirilen ve son derece verimli geçen görüşmede, Beykoz genelinde uzun yıllardır çözüm bekleyen orman kaynaklı mülkiyet problemleri ile Ek-16 gibi çalışmalar değerlendirildi.

Ziyaretin ardından açıklamada bulunan Başkan Vekili Özlem Vural Gürzel, Beykoz’un öncelikli meselelerini ilgili kurumlarla koordinasyon içerisinde takip etmeyi sürdüreceklerini belirterek, Tarım ve Orman Bakanı İbrahim Yumaklı’ya nazik ev sahipliği ve destekleri dolayısıyla teşekkür etti.